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~

!E

S T

JO

X

TI•.

1-Ue nada.

Srnfus ergo efi,

melior

éfl,

qt1.lcm

non

ipfa,

h'lc eíl,

q'uam rati"o.

poÍlciva illi oppofüa.,

&.

inco npo .

fibilis curn• ipfa. in eodem indivi–

duo

eotis , v.g. meli'oreílin intel-

l

a~fa p1entia"

guam error' aut

ignorantia. Melius eíl intelligere,

quam pure fentire. Ica N. Leonar.

traét. 3. de Elfentia Dei,d.

6.

nul'n.

i

2.

&

re ipsa ipfe Scl1otu>,

&

ali¡.

;o.

fa

q,l10

manifeíle co!ligi–

rur, Rela,ciones divinas non effe

perfcél:iones íirnpliciter fim plices :

nam

1 ,

cum re fpeé.l:u ejufdem indi–

viduí entis non

melius

eff~

'Pa–

tt'em a=¡ernum, qoam

effe

Filium,

eo guoJ Patee , ac Filius requali

gaud~an r

perfeétione,& eífe Filium

1Ít

pe':

feél:io

oppofüa Pat'ri ,

&

in–

corn~of1

bilis cum ipfo in eodem

ertu ;

inde eíl:, quud oeucra

me–

lior alteca.& confeguc!nter nec per–

fcél:fo

íitnplicicer Cimplex; bene ta–

mc'n

pe1

foctio

flrri.p!.ici~cr

,, feu per–

fel:h

fi ne

ia\p'etfrél:ione.

Ita Exim•.

D. Süñig. Alviz ,

Atr'ubal,

~

alij,

q tÍ'ós cirir,

&

í~quitur

noíl:a Leo-.

n.at'

. hkc num.;

inJupe r MJg. Gi–

b.on

.

§.

4.·

1:um. ,'.

3.

nec refiíl:et;'

THy

rí'.

d.

16.

num.

6r¡llxta

quam

i'nre1'ligentiam

fulu.n

in&nicu~

in–

t~~fl~e

abÍbllHe ,

&

in g_enere e[\tis

(rit

p¿rftétio rltn pliciw

Í\mplex~

noh' tamen inf.niruin in ge rí ete de:

te¡ mina

to

rnti's

relativ1;'etit

t.ahi~n

hoc pedeél:io fi mpliciter nullarri di-

1;e11's impe1fdl:fon'eln ,

&

excede ns

inflóié~

quamcunqu'e aliam'Pacerni–

t:<tem cre•tarn,

dicenlque-

el1entia–

lit~(

ordiue111

;¡~ N~t~~~~ d1!~,··

S ECTIO

I ll..

na m.

; r.

Ali

ter

aur~m

potell i'ntel',,.

ligi

Jy

c¡1d.m non

ipf.i,

fcilicet,

g,ua

Ol:

pcrfrélio oppofita,

&

incompofibi –

lís cum ipra , uon

r ~Ípeél:u

'-'iafdeUl

i'ndividui, fed reípeél:u-ejufdem fub-<

jeél:i,

ve! guaú fubjdl:i

cocncnunis~

quale efl NJtura divin.a reípeéha

1>erfonalitatum; cum autem Rela...

d ones non fi

1c

incompoÍlbiles , fed

pociu~

compnÍl,1ile; in eadem Na–

tura, nam licec difl:ingnmtar incei::

fe,

nulla

~xcludü

aliam. ab

eodm~

quafi

fubjeél:o communi ,

nempe

Deitate

,

ideo qua:libec mdioi.:.

eíl: Natu ra: divi na:

, quam qu:elibet–

alia perf él:io

incompatibilis cucn:

ipfa, licer non

lle

melíor Paterni'tas,

quam

Fdi~tio,

nam htc non eít in–

co npari bilis

Cllm

ipfa. Vnde

me'..

lioritas, &

compa.ratio

meliori.tatís

non debet fi.eri ínter 'Perfonalitatesi'

inter

fe-,

fed

ínte r-

'Perfon alira~e~,;

& ·

quam!ib:t allam perfeél:ionern·

excogitabilcm

ir;icopati'bilem, curn

ipfis in Narnra.

na

ergo Relationes.

crnnc

perfeél:iones

Ílmpliéicer íim...,

plices,

licet

in ter fe realiter

difii11~

éhe ,

&.

in.communic;ibiles., Sic. Ar.;

riag. Ruiz,

&

f¡fol.

fequuti

Vazq~

d.

1

u.

nu,m.

10..

' 2 •,

0.bijdes.

tercio

ex eodem

Scl\oto ibi,_

§.

3.

arg.uitur:

inlinicu~

de

bi t

effe

realirer idem cum omnt

compofibili' íecurn

In.

eodém

\up~

poCito

~

ac

proind~

llQf!.

rolum

in"

coñcceto,

fcd etiarn in

abfüaél:o

po–

tríl: pra:.dicari de eo. ldeoque

11011'

fol~m

dicirnr,1)atei;ef'

Deus .,

in

có~

qétQ.A

Íed

c~iam

in

abfüaéto.

Tate1~'

·

-

-- ' ''"'

.

~b~~

!

.

c,ft