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Qy

JE

STIÓ

XI.

SE

ÜIÓ It.

_r·2--g.

próbabiliter

íuppon im us p0fsibi-

implicat enim, attin:gi hunc

Patrm~

Jem. En conceptos prima.rius, nem-

difünc1:ifsirr.e vt talem, qu in attin–

pe Deus,efl objeéhnn

[ecundarium~

gatur hic Fillt1s per eaodemme t ea–

&

conceptas fecundarius, qualiter

goitionem; fed Verbum

quia ex–

funt Perfonalitares,&

creatur~,

efl

prefsivum dif1inBiísime lrnjus r>a-·

objeétum primarium.V1-¡_de non re-

tris procedit ex cognitione diltin–

él:e infe rrur: eft conceptus prima-

difsima illius.: erg.o

&

ex. coonitio'!!

rhis: engo.eltobjeétum prima<riurn

~

ne hujus Filij.

"

nifi loquacu r

d~

primitate excellen-

17,

Obijcies fec1111 <lo: Ver bum

ti~ ,

&

perfdlionis.

non eíl imago foi,

&

Spirirus Sa!il-

2

(),

Sed adhuc vocibns devo-

éti :

ergo non procedit

ex

cognicio-

ratis,

&

quod Elfcntia fit 0bjeétum

ne

íui·,

&

Spiritus Sanéti. Probarnc

primarium intelleél:Us divini ,

&

confequentia; Verburn eíl imao.o

quod Ideo dicatur , Verbum primo Wius ob¡eé

i,

ex

cujns

cogn itio~e

procedere ex: cognitione Eífenti:e,

proced it, idrnqne eft imago Patris.

non inde infcrt11r, non

proceden~

2

8.

Rerpódecur:cóccdo átecedés,,

eK: cognitione Perfonalitatum hoc

&

nego cMequentiam

&

probatio–

Verbom complete ,

&

ada:quace

nem, cauíalemque

ipfius. Imago

fom prum, Non enirh maneret hoc,

c:nim

five naturalis,

five

intentio..;

fed

eífw aliud Verbum , fi non'pro-

nalisrdi:bc:t

accipere effe

Caltem

cederet ex cognicione Perfonaiita•

rned i'ate ab eo,cujus efi imago, ne-e.

turn, quidquid fü,an

-fir

primario,

fofficic procedere prrícise

ex:

co–

vel

[

ecundario , de quo in prreíenti

gnitione illius.Cum aurem Verburn

pra:ícindimus. lníuper,procedit

eX'

accipiat eílc

a

Patre ,

&

iUud non'

co...snitione comprehenfiva hujuS!

accipiat nec

a

feipío, nec ab Spi-.

Ell~nci:e

divinre; íed hrec Eíl'entia

ricu Sanéto,inde elt, quod li'cec pro–

di vina

e[!:

radix Perfonalitarnrn.,

&

veniat

a

cognirione Patris fui,

~

attributorum, efh1ue

elfenti alic~:r

Spiricfls Sanól:i, folám fit imago Pa-<

conriexacum poÍsibi.libus,

&

i

1

m-

tris, non. rainen·fui " nec

Spiritfl~

pofsibi le etl:, wgnofci comprehen-

Sanéli.,

five radicem ve' calem,

&

conne-

t

129.

Oli>ijcies..terti©:

fi

Verburn

xionem

vt

calern, quin cognofoa u-

procederet ex cognitfone fui ,

&.

tur

radicat-a ,

&

tt'rmini connexi :, Spiritfis Sanél:i, ipfum

&

SpirituS¡

ergo proc;edit ex cognirione Pe.río-

Sanél:us.

elle1H

principium fui. Pro–

na.Iicatum , amihutorum,

&

poísi-

l

ba.cur: nam o

bjetl:um

efr prmcipillll\'

biliurn.'Deni

qlfe,

\lerbtHil' ex

cónce~

1

co.gnition.is:

er.go

&.

Yerb.i; oujns

prn prirna-rto

e.fl

imag°'

inteHtiona · ipfa

co~nitio,

ex.

qu;i procedit,

cfl¡

lis

íolins Patris: ergo

ei:

concepn1

princip1um.

·

primario

eíl

expreíSivum Patris, ve

· ;o. · Argumentum ab omnibns

ta.lis,

&

c"'n[equen,ccr

etfam

Filij•

eíl:

íol~e11d11m ;

nam five. pr'ocedar,.

Nn2.

five