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R.ftE, ·sTIO PI.

1fomrd<~vinu·m.,

&

intd'leélu.¡;n

d ~vi,;

pum~cum

dicutic Theolog'i,

Vcrbum

procedcre

p~r

intelleélum

,

n~lui~:t

fr(Yoificare,

mtellcél:um elle pnnc1-

pfum V

erbi;

alias eam

loquutionern

Drnr.es

non admitterent, cum non

emnes

admittant

i.nt

'elleél:um

elfe

principium. Sed

v

nice

intendunt

fi–

-gnifica~e,

intclleéh1m

non

re

hahe–

•tC

pure de

maceriali

in produétione

Vi:;tbi,.V't

volcbar

Durandus,

fo:!

fe

liabeire de formali , pr;efcíndendo

llb eo, quod

fe

habeat, vel non,' vt

p.rinciplum.

Hocque

noLant

om1~es,

.cum

inquil'entes ,

an

procefsiones

divina!íin( per intelleétum,

&

vo–

~un

taDem ~ t"x

.plicaou , fe inquiumh

-an.

imelleét.us

,

&

voluntas

le

ha~

be

anr

per

íc,

&

formalite~

in 'pro–

-GefSttinibms;

an

v~ro

per acd''tns,

4.~

rriate1ialiter ,

yt

tenet

Durau~

dus?

·

'

SECTlO

vm.

ti.U.A. .s.ATLS D l FF

c r I.J·~

·

argi¡mcrlta inod,mtur.

f.

Jr1

h ·

o

.Obi.jcies

vigdifl1(\)~

texto:

pernos

rn.:i

~elleétus,

&.

Natura div ina fe

te•

n_e,nt ex

pane

princi~iJ

produ-

6liv.i Filiaeioois, vt

cond·itt0 ,

\>'el

,vt

req.ui

!irnm prrehabitum,

&

com•

m

unican

dum :

ergo

pr¡¡:cedu1~t

pro

prio~i

ad

ipfam Fifüti-oncm,

&

fuot

priorts

irsa :

e.rgo

realiter

difün~

gy1mtup

ab

ea.Prob,itu~

ctlnfequen–

~ia

:..

ideó per n,os

prin~ipium

qu()

~b~"~@iogui ¡~·~l¡t(~ ~ ~~,~~!1-~

S ECNO VI!T. ,

'2 -

5

prnduéto,

quia

efi prim

ipro,. -&

...

hil

pot~

elle

prius refpeéh1

fui

ip–

Jius;-fed

•ncdledus,

&

Natmá

v~poce

fe

habentes pro

priori

font

pciores Filiationl!: ergo ve!

{j

noti

obftance

ea

prioritate'

11011 1d.ifiin"'

-g~uatur

ne() obíl:ante

ea'

quami

Natura

luberct

ex

conceptl'l

pviri~

cipij quo,ditlínguerecur.

lnfoper,

tlr'

cut

nil

creatum

poteíl:

e{fe

caufa

íui

ipfius,

ita

nec pote{!; elfo

conditio,

€!.

1,:equifitum

ad

Í<t

i'pfum ;

fed Hcec

hoc

in

creatis ita

lit,

pocelt

intelle–

él:us divinu; eílecond itio,

re9uifi.

tUm

ve

ad

Filiacionem

ú

1e diL

in•

ctione;

ergo

&

pocerit

N.

cu.ra

d :~

-vina

fine

diílinétic ne

ef e

prin

ci;,i

cipi_um

quo

eju!dem

filfotionis,

!i~·

i:ec

in

cceatis

ita

º''i:i

für.

11

~.

Fateor ªfgumenti

efficao\I

oi.am

~ ~]llre

cogit

nos recurrerr

~el

.ipíius

myltcrij

obf

uram yeritatem.

;€ertum c;ft,

N.i~·ura m diy ·11~m,co~

m.<1n,,aria

Patre

fiFo,

prc¡1ducendi>

i.püus

Filij_

Relatirnem,

ac

proinde

ipt•m Natu(am effc: guid

pra;habi~

t<um

·á

Patee,

&.

l]Uid f\mul

i¡equi(i~

(um

~x

parte Patrís,

vt

gen~f'et

[lb{

Filium Gmilem

in Natura.

Certuin

eft eci'am) Nacuram no1

difüngu~

rcalitel'

a

Filia~ione

; vnde

~oníe.i

quenter

infer~ur,

Nau1ram

fin~

di.¡

fünllione ad·

Relatiopcm

rolfe

f~

habere proprióri

aq

ipfam

~ ~ v~

Gonditionen;,.

&.

requifitu_m'

~d l~..i

fius

produfüo{l!!b,

~d hocqu~

obJi..,

gare Fidem

ipftns

¡ny·fieri¡,i:um ali..

ter componi m;q11eat;cum ver?:! ali-+

~er

componi pofsit

ra~io

princi.pij1

confiitlu:n<IQ' fcilic~t

ram

in

l?c:-rfQ.,¡

. . -.- -

~8

2. ,

µ~