Ep.
lY.
S,P:N.
Ft\ANC~ B_Ol\GI~
unica.
hoflibus
proteguntur.
Quare maxima
no-
~
·bis eft
ratio
babenda
tanti
prá:fidii.
lllúd·
i.
~ ~
que"in
primis
follic~itos
nos tenere
deber,
oc
. ·
Religionis aut
zeli_fpecie . do~
Collegia
ftabíJire, aut
Doniibus
volumus adjumen–
to
etle, fubeat animum follicitudo
immode.
rati~r,
propen6óque
cupidior,
quam
pro–
bari·
poffit hominibus
externis
8c
f
zcuLíri.
bus ,
atque-
adeo domefticis ipfis dolorem.
affcrat
&
ma:rorem. _Nam
ciun
curam
vebementiorem habendi prohibitam nobis
in
Eaangelio
fciamus, illud omni
conteo.
tiooe vitandum eft
'ne
prztextu zeli
~
alicu–
jus minaatur
in .nobis noftra:
recordatio
paupertatis
¡
2c
fubintrct cupiditas
bow
rum temporalium,
qua: certiílima
petm
eft
~
Religionum
earum ,
quz aditum
penitus
hujusmodi perverfis affeB:ibos
non-«clU•
fcrunr. _ Nec tamen ideo
interaiaum
pu.
tetur, quo .rninus
Collegia , .
&
Domu~
c.
gentiorcs necdlitate
expofcente honeftis
moderatífque rationibus juvari poffint :
il·
lud
tmlCtl
dico
~
qood aliquando animad–
verfum
eft,
moltis Collegiis.u(u
venifTc,
ut
dum
ftwliO
nimio
procúi'mdz domtionis
, vanosmodos exquiruot, aliis negotium
po–
tius
taccffi:rint
impormoe,
quim
excmplo
zdifu:atiooiquc
fllcrim.
Ciun autcm
mi;
jútmodi ·rationibus lnmmris p>fthaf>icis, ca
cona-