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M~tliis ttJ1Jfon~titli
primo""' t$e.
V<>luntace , nihil aut voleos, aut nolens ,
niú
quod
D~o
placet , aut difplicet
¡
feu potiUs
' nec
voleos,
nec
tugiens quicquam;
fed
ex
Dei-nutu aut 're
tü
fuf
penfa , huie folam
minillrans executionem ;
h~c
vc:ro
Santlo- ·
rum, hzc
bcatarmn
felicitas
mentium,
411i1S.
'!ma.
11q/un1111
Dei,
/4811 ejlvolM11tM
eor••
;_
qoid
erim
beatills
quam
faó
di'#ino 'Uo/ito
4111Jilii-
14,._¡,
& in Dei
tranúre
mmsformaríque
vo- -
_
_.
lunca~em
?
Tradit S. Thomas,& dubitat
ne- '·
I'·
CJ·
31 •
-mo, in concurfu multarum fac:ultatum, no·
biliorem
digoitate,
etfe
item
agendopotio–
rem : ftc humanre in
Chrillo oacurz fupere-
. ·minet divina , fic in religio6s
'hominibm
1
przrogativam fesriper
ferat
~ivi~a
voluntas
ncccffe
dl,
huic attendatur, bree obferve–
tur
arreélo
f
udio,
&
illuc toto
poodcre,quo
inclinaverit', eatur.
Et haétenus quidcm de jntcriorj
$o~icta-
.
tis
vita ,
quibus
pai:um profcao
fatisfi:it,
6 ·
~tkrvemur
folum
Regulis confignam,
nifi.
, ad
rem opúfquc veniatur;
tantum·
ehim
do-·
num ,
cjuaotum eft
h;ec
De· przfe
ia,
So–
cietati
czlitus
infpirawm,
decet_
no
;¡n~o
. fummo in pr-ccio haberi, fed re ipsa
~&
ma.
ribus
ailigcmiaimc
a
nobis,
ac ioccge:r:rimc
COñfciVari.
Jmitemur beatidimos Aoge–
los mentis oollrz totius confonD3tione,
Ofllllé~
abilJI o
inioocm,~tc
.
de-